tisdag 28 april 2009

BBC

Jag har haft fullt upp med jobb och annat sedan BBC i lördags. Det var en rolig dag i snabbt tempo och jag hade rejäl träningsvärk igår… roligaste passet var helt klart Boot-camp passet dansen var också rolig men på ett annat sätt såklart.
Här kommer lite bilder:

Spinning för Terese!

Uppför en backe med lite last på ryggen...

Full fart

Boot-camp

Brottning?

Fokuserad..

Allihop!
Alla foton kommer från Jane

Morgonen efter tog jag en löptur i Stockholm, sprang till stadion och tog tre "intervallvarv" där. Jag kände mig lite ensamen och lite som en inbrottstjuv men det var en ganska hftig känsla. Nu är det bara ca en månad innan jag förhoppningsvis springer i mål efter maran där!
Ikväll ska jag hämta min cykel som jag ska cykla Tjejvättern på (ska låna av min chef). Jag var och tittade på den igår och det är väääldigt smala däck, såg lite läskigt ut. Visar den senare.

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

massa fina bilder!! hihi! gillar att det ser ut som ni brottas fast bara en person har fötterna i marken hahaha intressant position!!