lördag 8 augusti 2009

Livstecken

Under sommaren har jag inte tränat så mycket som jag hade planerat, nu är det dags att ändra på det. Jag har jobbat en vecka och börjar komma in i rutinerna igen. I morse gav jag mig iväg på ett medellångt pass på dryga 14 km, det gick ganska långsamt men det var också väldigt varmt. Farten tycker jag inte är så viktig just nu, bara jag kommer ut och springer! Jag är anmäld till Lidingöloppen så jag MÅSTE verkligen springa lite längre pass annars kommer jag ju inte orka runt de 3 milen...




Ska försöka hålla uppe träningen (löpningen) i veckan som kommer, veckan efter det åker vi på semester till New York ska försöka klämma in en runda i Central Park eller två :)

PS. Angående Tjejvansbro så är det inget jag längtar efter att göra igen, fick panik och började hyperventiler och viftade mest med armarna framför mig kändes som jag inte kom någonstans. yckte det var jobbigt med så mycket folk som sparkades och revs. Grinade och hyperventilerade vid målgång så det var Tjejklassikerns värsta delmoment för mig, det var inte så jobbigt fysiskt men jag klarar inte av att simma med så mycket folk. Vi får se om jag vågar mig på riktiga Vansbrosimmet nästa år...jag kanske hinner glömma???

Inga kommentarer: