lördag 14 november 2009

Nike Convention

Jag har glömt bort att berätta att jag anmält mig till Nike convention den 30-31 januari 2010, gjorde det den 4 november. Här är de klasser jag valde....ser nu att det faktiskt blev en del dans, kul!! Hoppas jag inte kommer känna mig alltför dålig

Lördag 09.00-10.00: POWERSTRIP®(dans)
Lördag 10.30-11.30: Thaiboxning(kampsport)
Lördag 13.00-14.00: Riders on the Storm(spinning)
Lördag 14.30-15.30: Don´t stop the music(spinning)
Lördag 15.40-16.40: Lyrical Dance (street)

Söndag 09.00-10.00: Bli expert på dig själv(föreläsning) (med Blossom Tainton)
Söndag 10.20-11.20: Intense Interval(spinning)
Söndag 12.00-13.00: Singing in the rain(dans)
Söndag 14.40-15.40: En timma med Kay Pollak(föreläsning)
Söndag 16.00-17.00: AfroPowerDance(dans)



Detta linne (som Sanna har på nikewomens-sida) vill jag gärna lägga vantarna på!

5 kommentarer:

Annika sa...

Ny snygg header! :) Kul att gå på nike, själv tyckte jag att det var för dyrt och prioriterar skidresor istället, behöver all träning jag kan få. Börjar bli nervös... :)

TheLoonyNail sa...

Ja det är lite dyrt...men jag är lättlurad eftersom man får ett par skor är det "värt det".
Fast jag har redan ett par ganska nya skor... men men.

Jag åker upp till Lofsdalen en vecka i januari för ltie skidåknign i alla fall... är också nervös, snart är det väl mars...

Helena sa...

Nike Convention är värt varenda öre - underbar inspiration och en massa härliga klasser! Like it!

Cizzi sa...

Härligt! Vi ses på afro och i cykelsalen =)

frida sa...

Skoj att du också ska gå på Nike, ska bli härliga träningsdagar som jag har hört mycket om!