söndag 7 december 2008

Veckans träning:

Den här veckan har jag fått ihop en hel del träning, känns bra! Löpningen har jag tagit tag lite i nu när jag anmält mig till Maran igen. Då är man ju "tvungen". Idag sprang jag ett "långpass" på 12 km, men benen var väldigt sega och tunga och motivattionen var itne heller på topp men jag tog mig ut och sprang i alla fall.

Måndag: crawlkurs
Tisdag: Morgonlöpning 8,6 km
Onsdag: lunchspinning
Torsdag: Morgonlöpning 6,2 km, Crawlkurs på kvällen
Fredag: Vila men det blev promenad tor jobbet
Lördag: 4 km på löpband sedan lite styrketräning efter det
Söndag: 12 km långt distanspass lugn löpning

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har blivit så inspirerad av din crawlkurs att jag ringt runt och äntligen hittat en kurs här i Norrköping :) Jag har ju en liten idé i bakhuvudet att göra tjejklassikern och då vore det ju bra att kunna simma :) Tack för din blogg och din inspiration :) / Annika

TheLoonyNail sa...

Va kul!! Hoppas att din crawlkurs är lika bra och rolig som min har varit! Jag ska också göra tjejklassikern, det var främst därför jag gick crawlkursen, men det visade sig ju vara roligt också :)
/Malin