tisdag 23 juni 2009

tillbaka

Efter en härlig semester i Barcelona är jag tillbaka i vardagen. Träningen drog jag igång i går kväll då jag sprang dryga 14 km. Känns skönt att vara igång igen!


La Sagrada Familia

Jag har även insett att det är 2,5 vecka till Vansbro!!! OMG jag har inte simmat på ett halvår! Så jag ska försöka klämma in ett simpass denna vecka, samt köpa en våtdräkt.

Planering v. 26
måndag: 14 km distanslöpning
tisdag: Cirkelfys på F&S
onsdag: Löpning, intervaller eller backe
torsdag: löpning m F&S
fredag: simning
lördag: styrka? Alt. Vila
söndag: spinning eller löpning

3 kommentarer:

AC sa...

Insåg också att Vansbro närmar sig och att simning är något som tillhör Det Förflutna. Hade OCKSÅ tänkt
1) köpa v-dräkt
2) prova den på nåt lämpligt, simbart, ställe,

men som det ser ut just nu är jag glad om det blir våtdräktsköp ens!! : )

Vad du är duktig med din träning- vilket schema!!!

Jenna sa...

Låter som en grymt härlig träningsvecka :)

Jenna sa...

Sconesen är supergoda! Hojta gärna till och säg vad du tyckte :)