lördag 6 juni 2009

Tjejvättern

Efter regn och blåst kommer solsken!! Det kändes rejält i låren och i vänster axel men annars var det hur kul som helst. Lite läskigt med bilarna när man kör om bara, samt att jag höll på att damma av vägen i en sväng där jag hade lite för hög fart (jag är inte så bra på att svänga på den här cykeln, måste tränal ite mer på det.... kan ju vara bra att kunna)

Innan start


Laddad...

Jag stannade i varje depå men det var så mycket folk så jag drack min egen sportdryck och käkade en bit på en bar, sen cyklade jag vidare. Efter sista stoppet drog jag på rejält, solen sken, det brände i låren och det var superhärligt!!

Tiden blev 3 h 43 min. Jag är nöjd!! Men jag tror jag lägger ner tjejtävligar, det passar inte mig helt, vill ha lite mer tävling...(fast jag ska simma Vansbro tjejsim först såklart...så jag får min Tjejklassiker!) Vi får se om jag vågar mig på den vanliga klassikern!

8 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Grattis!! Vad kul!

Erika sa...

Grattis! Vilken grym tid du fick (fast det visste jag ju redan innan :)

Jag tycker vi kan ha våra Boot Camps lite oftare istället för massa tävlingar runt om i landet!!

Susanna sa...

Shit vad snabbt! Superbra!

AnnaCarin sa...

Du är så BRA!!! Marathonveteran och allt!!!

Håller med om det där med tjejtävlingar; inte för att jag vill ha mer tävling, egentligen, utan för att jag är så J Ä V L A trött på såna som borde hålla höger men inte gör det...

Vansbro kvarstår, som du säger, men sen så får jag se om det blir fler "tjejlopp".

Nu är det ju cykelskor av och löparskor på för min del, och de senaste veckorna har jag faktiskt längtat!

kram
ac

Ruth sa...

BRA jobbat malin!!! (Skoj att spendera natten ihop i gympahallen)

Håller absolut med dig när det gäller tjejtävlingar. Allt ska vara så... roligt. Inget fel med det, men när det är tävling är det TÄVLING!!

Vi ses i vansbro!
kram

Malin sa...

Bra jobbat!!

Känner samma som dig. Har lagt ner det där med tjejtävlingar, passar mig inte alls. Mycket roligare när killar är med. Gjorde Tjejklassikern 05, det fick räcka. Om du inte mäktar med hela Klassikern kan jag rekommendera Halvklassikern. Jag påbörjade min igår, cyklade nämligen Halvvättern. Riktigt kul lopp med blandat folk!

Annika sa...

Riktigt bra tid! :) Grymt jobbat!

Hm, jag har funderat lite i dem banorna också men jag har ju bara gjort två etapper i tjejklassikern och det ska bli roligt att fullfölja den först och främst!

Em Löfgren sa...

jäklans bra jobbat!! vilken tid! grymt!!