söndag 18 april 2010

Avkoppling

Sitter i solen och myser på min nya balkong. läser tidning och slappar :) Jag har grym träningsvärk i hela baksidan (ben och rygg) förmodligen efter Bootcamp-passet igår på BBC. Men kul var det :) Inget BBC dag två för mig då jag åkte hem från Sthlm igår. Tänkte nog ta mig en liten joggingtur senare i dag för att mjuka upp kroppen lite.

Enda molnet på min himmel idag är det fördömda askmolnet! Jag hoppas verkligen att jag kan komma iväg på min träningsresa till Portugal på lördag....men det är ju inte så mycket att göra, bara vänta och se och hoppas att vinder vänder eller nåt....

4 kommentarer:

Annika sa...

Åh var du också med... många kändisar alltså :) Jag var i Sthlm men i andra ärenden så det blev inget BBC i år. Ny balkong lät härligt! Håller tummarna för att vulkanen lugnar ner sig snart!

Mattias sa...

Hoppas du kommer iväg. Träningsresor är så himla roliga

Anki sa...

Jag hoppas verkligen att du kommer iväg, låter superskoj!

Suzan sa...

*håller tummarna*