onsdag 23 juli 2008

Nu är det nära

Denna vecka har jag börjat jobba igen efter en skön semester. Känns helt ok, det är väldigt lugnt och skönt på jobbet, vi är bara 5 på kontoret denna vecka :) Den här veckan är det lite lugn träning som gäller eftersom jag ska springa 6 H på lördag. Men igår var jag på Friskis och tränade ett puls/medel pass med en kompis. Det var väldigt längesedan jag var på ett sånt pass, jag orkade knappt på styrkan, benen höll på att krokna av alla djupa hopp fram och tillbaka, konditionen var det i alla fall inga problem med...men passet slutade när jag var på topp så jag gick in till gymet för att springa av mig lite till, det blev snabba 2 km. Jag har träningsvärk idag!!!

Ikväll gick jag och pojkvännen en mysig promenad i spåret på Björnö, väldans skönt, förutom alla flygfän som flög runt oss mest hela tiden...

Torsdag och fredag ska jag nog inte träna alls, i alla fall inte springa sen får vi se om jag kan hålla mig ifrån all träning...det är ju så skönt! :)

Här kan ni kolla på mig på lördag och andra galningar som springer 6 D redan nu....
SMHI säger att det blir 27 grader och strålande sol på lördag, varmt och gott alltså, får se hur långt jag orkar springa...

Inga kommentarer: