torsdag 10 juli 2008

uppdatering

Jag har semester, en lugn sådan. Idag har jag tex. varit själv hela dagen jag har solat på balkongen, läst bok, skrivit lite packlista, lagat lunch, cyklat till Ica, tagit en eftermiddagslur, läst bloggar m.m. En härlig dag, men nu börjar jag längta efter att göra något. Ikväll blir det backintervaller, jag hoppas på att pojkvännen vill hänga på...det blir roligare så!!

Förra veckan, efter 10 dagars total vila från träning började jag igen, det var så skönt att komma igång!!! Det behövdes lite rejäl vila för att suget skulle komma tillbaka. Jag hoppas att det nu håller i sig lääänge. Särskilt skönt är det ju när man har semester, jag har ju tid till träningen och beöver inte stressa upptidigt på morgonen för att hinna springa innan jobbet mm, underbart!!

Hoppas du åxå har/får en skön träningsglad semester!!

1 kommentar:

House Of .... sa...

kul med en träningskompis ju=)
vore kul och se bild på din prins nån gång=)
kraaaam tjejen, allt bra??