tisdag 19 augusti 2008

NY!!

Träningen har lyst med sin frånvaro på sista tiden, har ingen bra ursäkt, har mest inte haft någon lust.... Men efter lite semester planerar jag att komma igen för fullt!!!


På torsdag morgon åker jag och pojkvännen till New York!!! Jag tycker det ska bli såååå roligt och spännande, har aldrig varit där förut. Har inte ens varit utanför Europa. Nu måste jag sätta igång och pack för i morgon direkt efter jobbet åker vi till mamma i Uppsala med katterna och sover en natt där innan vi tar bussen till Arlanda!


En vecka efter jag kommit hem frå NY ska jag till Rhodos på kurs, känns som att det kan dröja innan jag kommer iform igen.... Lidingö tjejlopp närmar sig med stormsteg.... ja ja det löser sig!

2 kommentarer:

Erika sa...

Hoppas ni har haft det skönt och mysigt och fått shoppa mycket i NY!!

Har bytt adress från kiloras.blogspot.com till gymfjolla.blogspot.com :)

TheLoonyNail sa...

Erika: Det har vi verkligen haft, och shoppat har vi åxå gjort så jag är nöjd :)