lördag 30 augusti 2008

Härliga NY!

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka i New York. Vi hann med ganska mycket på bara en vecka tycker jag, till och med lite träning :)


Promenad äver Brooklyn Bridge


Frihetsgudinnan tittar fram från mitt huvud....(titta noga)

Det var en del onyttigheter som slank ner under veckan...men gott var det :)

Cupcakes!


Pizza i Central Park


Skaldjur och margaritha (hur stavas det???)


Vid en pir vid Hudson river


Utsikt från hotellet!!


Redo att testa mina nya skor på löpbandet en tidig morgon :) (de funkade bra)

Det blev styrketräning en gång på hotellgymet, löptur drygt 3 km på löpband, simning i hotellpoolen två gånger. Sen har vi gått X antal mil varje dag, var helt slut i benen varje kväll.

I träningsväg köpte jag:
*Garmin Forerunner 405!!! Har inte hunnit testa den helt ännu...
*Asics DS Trainer skor
*Adidas funktions tröja
*Champion sportbh
*träningsstrumpor
*Adidas shorts (se bilden ovan)


Det mesta av det jag fick med hem...(minus katten och kudden ;) hehe)

Vi hade det verkligen superbra i New York, har redan börjat kolla efter en ny resa... :)

Denna vecka som kommer ska jag försöka ta tag i träningen ordentligt, måste ju testa min nya klocka!!! Veckan efter åker jag till Rhodos, men jag tänkte ta med mig löparskorna, hoppas det blir av att jag springer lite. Jag känner mig inte helt "fit" just nu....åt allt möjligt "skräp" i NY, men det var det värt :)

1 kommentar:

Erika sa...

Ni verkar ha haft en toppenvecka, vilket väder alltså!
Shopping är så kul, både "vanliga" kläder och träningskläder!!