måndag 1 september 2008

Ny träningsvecka

Idag startar "höstterminen" första dagen på jobbet efter semestern samt första innebandyträningen med tjejerna! Nu efter innebandyn blev jag riktigt taggad att komma igång med träningen ordntligt.

Jag har anmält mig till en crawlkurs som börjar i höst nån gång, det ska bli riktigt roligt!!! Har alltid velat kunna crawla, men aldrig riktigt förökt lära mig, men nu är det dags!

Mitt träningsupplägg denna vecka:
Måndag: Innebandy 60 min
Tisdag: Springa på lunchen ca 40 min
Onsdag: Innebandy med jobbet på eftermiddagen nope det blir cirkelpass på Friskis istället
Torsdag: Springa på kvällen (hmm hur långtoch vad??)
Fredag: Vila
Lördag: Springa ca 1 mil
Söndag: Core/spinning på fm? (om jag hinner) åker till Rhodos på em

Ska försöka simma och springa lite när jag är på Rhodos. Kollade in på Funbeat och jag har inte sprungit på 1 månad!!!?!!!! Bortsett från de 3 km på löpbandet i NY.... riktigt dåligt, särskilt som det är mindre än en månad till Lidingö tjejmil.

Men imorgon ska jag springa igen, med min nya Garmin 405 som kompis jag hoppas att den fungerar bra. :)

Nya bästisen?

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Åh! Jag vill också gå på crawlcurs :) Kul med en ny bästis också!

TheLoonyNail sa...

Andréa: ja det ska bli så kul!
Bästisen provade jag idag, verkar
funka