onsdag 17 september 2008

Nya tag...

Efter en underbar kursvecka på Rhodos med 30-33 grader varmt och sol kändes det kallt och trist när jag kom hem igen i måndagsmorse. Men det är skön luft att andas när man tränar ute, nåt positivt i alla fall!
I morse ställde jag mig på vågen, vilket var något av en chock, + 2 kilo på 3 veckor. Ja, vad kan man vänta sig efter en kursvecka med hotellfrukost och trerätters minst en gång per dag, samt NY en vecka innan det med dess cupcakes och pizza mm.
Jag fick i alla fall till 3 små löppass ( 5km, 5 km och 7 km) under veckan på Rhodos tidigt på morgonen innan det blev för varmt och innan kursen började.

Nu är det nya tag som gäller, jag känner mig inte alls så vältränad som jag hade tänkt vara vid den här tiden. Vad hände? Nu är det i alla fall nya tag!!! Fick info om crawl-kursen som jag har anmält mig till idag och den börjar tydligen nästa torsdag redan, det ska bli kul!!!

Jag är nyss hemkommen efter ett välbehövligt men ganska tungt pass. Det blev 10 km och det tog 58 minuter. Det var ett tag sedan jag sprang så långt som 10 km, men det var superskönt!!


Taggad innan löppasset...

IPod och pulsklocka på samt min nya favvo-tröja från Adidas


Glad, trött och svettig efter passet!!!


Nu blir det gröt och scrambled eggs till middag, sen tänkte jag fila på ett träningsupplägg fram till Lidingömilen den 28 sept.

1 kommentar:

Felicitas sa...

Du är snart tillbaks på banan igen! :) Härligt sprungit! :)