tisdag 23 september 2008

Lunchträning

I helgen blev jag sambo vilket känns kul! Men pga av flytt och ihopskruvande av 3 Ikea-garderober (tog en halv evighet + att vi gjorde lite i fel ordning så vi fick göra om….) blev det inte någon träning i helgen. Blev i och för sig rejält svettig vid flytten för det var bara vi två som flyttade, vi tyckte inte att det var så mycket….men jobbigt blev det.

Denna vecka:

Måndag: vila
Tisdag: 7,5 km på lunchen [x], Yoga 19.15
Onsdag: Morgon: powerpromenad 30-40 min kväll: Flyttstäda pojkvännens gamla lgh
Torsdag: Crawlkurs!!!!
Fredag: 6-7 km på morgonen, personalfest på kvällen…
Lördag: Vila
Söndag: Lidingö Tjejlopp 10 km

Det var verkligen superskönt att springa på lunchen idag, solen sken och luften var härlig att andas. Enda problemet var att benen kändes tunga, de första 4 km var värst sen släppte det lite i alla fall. 184 var pulsen uppe i som mest vad jag såg...Nu ångrar jag mig att jag inte har tränat mer innan Lidingöloppet på söndag, känns inte som att det kommer bli PB direkt. Men det ska bli kul ändå!!!

Inga kommentarer: