fredag 2 januari 2009

2009!

Tänka sig, det har gått och blivit ett helt nytt år!! Ett år fullt av nya möjligheter och utmaningar. Jag ska fortsätta med tjejklassikern som jag påbörjat, 21 februari är det dags för Tjejvasan, hittills har jag åkt 7 km längskidor...hmm tur att jag ska på Blogger Ski Camp 15-18 januari där är det väl ändå snögaranti?!?!
Jag ska även springa marathon i år igen och mitt mål där blir att slå min gamla tid helt enkelt.

Just nu njuter jag av jul och nyårsledigheten, hela två veckor ledigt, skönt men jag jag har tränat en hel del. Det är det fina när man är ledig, man hinner träna plus göra en massa annat!

Imorgon ska jag på prova på simning med ett gäng vuxenmotionärer, jag kommer abslout vara sämst av alla....jag hoppas att det kommer någon mer från mig nybörjargrupp så jag inte känner mig totalt sämst. Men jag hoppas att det kommer gå bra och att jag vill träna med den gruppen, de har 4 träningspass i veckan, vilka är frivilliga, med tränare!!

Nu ska jag läsa en bok i soffan och dricka lite kaffe....känner mig lite ruggig efter dagens lång pass på 15 km.

Gott nytt träningsår!

Inga kommentarer: