måndag 2 mars 2009

Långpass

Efter att jag hade varierat mellan att ligga i soffan och sängen och kolla på Vasaloppet och sedan femmilen släpade jag mig till sist ut på ett långpass. Jag var trött efter att jag sovit dåligt på natten. Men är väldigt glad att jag tog mig ut!

På med reflexvästen - det skulle ju hinna bli mörkt innan jag kom hem...

Passet blev 20,1 km lång och jag stapplade in på 2 h 8 min och 56 sek. Nöjd, glad och trött. Längsta passet i år hittills :). Som sällskat på passet hade jag Pia Johanssons program från i somras i Sommar i P1. Alltid skönt med lite sällskap! Nu är det hög tid att cykla till jobbet. Idag blir det antagligen en vilodag.

1 kommentar:

Johanna sa...

Heja dig, guu vad bra jobbat! Så långt har jag aldrig sprungit i hela mitt liv... men jag blir så inspirerad av att läsa din och andras bloggar - så NÄSTA år (just nu är ju LITE fel säsong för mig eh) kanske även JAG ska satsa på nåt långlopp... vore häftigt!