lördag 2 maj 2009

"Min" cykel!


Idag har jag varit ute på en liten runda med cykeln jag lånat för Tjejvättern. Det var superkul att susa fram på den, vilken fart man får upp! Jag är lite feg och vågar inte trampa på fullt ut speciellt inte när det kommer korsande cykelvägar mm. Men det var roligt och något jag inte ångrar att jag gett mig in på. 16,6 km blev det idag på invigningen. Som snabbast ca 35 km/h.
"Min" Orangea springare!
Funderar redan på att köpa en egen cykel til nästa år.

Smala däck...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, det är så många som pratar/skriver om sina cyklar inför Vätternrundan. Blir såå sugen på att skaffa en jag med! Låter härligt att susa fram, fast samtidigt läskigt!! Hehe.

Johanna sa...

Wihoo, värsta coola cykeln! Och värsta farten du fick upp, KUL! :D