söndag 31 maj 2009

Nytt rekord! :)


Ont i huvudet och trött innan loppet (och inte så jättesugen på att springa)


Glad och pigg efter avverkade 20 km

Vid ca 29 km ser jag lite mer sliten ut...

Här spurtar jag mot mål i yttervarvet

Pressar fram ett leende på Öip

Finisher-tröjan har åkt på :) (ser ut som jag är förlamad i benen, kändes så också...)
Tiden blev 4:25:53 och det är jag nöjd med, det är nästan 20 minuter bättre är förra året och klart under mitt mål som var 4:30:00.
Bästa stunden: När jag svänger av från Djurgårdsbron in på Strandvägen och refrängen på "Let it Rock" spelades i mina lurar och jag hade en massa krafter kvar (förra året var jag helt slut här och fick börja gå på Strandvägen....) Fick rysningar på hela kroppen! Kände mig starkast i världen just då!

7 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

bra jobbat som sagt! 20min förbättring är ju helt galet mycket! grattis!

Johanna sa...

Men du är ju BÄST! Heja, vad bra! Grattis till en kanonprestation! :)

Susanna sa...

Oj vilken förbättring! Grattis!!!

ms sa...

Snyggt jobbat. Jag tror jag skymtade dig i vimlet när du sprang om mig i backen upp mot västerbron, varv 2. Men ja är inte säker, va för trött och groggy då för att tänka klart :)

Em Löfgren sa...

jäklans!! en bra prestatiuon i sig och wow vilken förbättring!! =)

TheLoonyNail sa...

Tack så mycket för snälla kommentarer!!! :)

Annika sa...

Bra jobbat! Helt sjukt imponerande att orka springa 42 km! :) GRATTIS!