söndag 9 maj 2010

Beslut

Gårdagens långpass gav tid till eftertanke. Jag funderade bl.a. på
Vätternrundan. Jag har ont i nacken och det kommer inte att funka att cykla 30 mil när det förmodligen kommer kännas som knivhugg i nacken...därför ska jag sälja min startplats i Vättern (hojta till om du vill köpa!)
Jag struntar alltså i Klassikern, vilket känns trist...men det ska ju vara roligt också och man ska vilja göra det inte känna sig tvingad bara för att jag anmälde mig i september förra året.
Just nu vill jag hellre springa och då ska jag göra det! :)

Lite fest på kvällen!

2 kommentarer:

Annika sa...

Åh, vad synd - men skönt att fatta beslut. Jag velar som bara den och saknar nog den där yttersta drivkraften just nu... extra tråkigt om du inte är med.

Ska fundera ordentligt också.

TheLoonyNail sa...

Ja, det är tråkigt...
Men när man inte ser fram emot det och det mer känns som ett måste även om det är jag själv som valt det från början så känns det bättre att göra valet och hoppa av. Jag har fått biljetten såld så nu behöver jag verkligen inte ens fundera på om jag ändå jag köra :) skönt!
Hoppas dock att din motivation kommer tillbaka!