måndag 31 maj 2010

Låtar på maran

Har tillbringat senare delen av kvällen med att fixa en låtlista till min IPod inför maran på lördag. Här är ett urval av låtarna jag har med, en salig blandning:

Sweet Dreams 3:28 Beyonce
The Queen 2:58 Melodifestivalen 2009 (känner mig lite som en drottning och får lite extra kraft...hoppas jag)
Michael Jackson feat. Eddie Van Halen - Beat It 4:18
Empire State Of Mind 4:37 (favorit just nu)
With Every Heartbeat [Robyn] 3:49
Hush hush 4:10 Pussycat Dolls
Déjà Vu [Beyonce] 4:00
Harlem Nights 4:10 Alcazar (härlig energi)
Crazy In Love - Beyonce and Jay-Z 4:10 R&B
Shakira - She wolf 3:10 (jag ÄR en shewolf)
Single Ladies [Put A Ring On It] 3:13 I Am...Sasha Fierce
Armenia - Inga and Anush Arshakyans - Nor Par 3:00
Estonia - Urban Symphony - Randajad 3:00
Christina Aguilera - Keeps Gettin' Better 3:01
Paul Oakenfield Feat Brittany Murphy - Faster Kill Pussycat 5:57
Thunder Road 4:51 Bruce Springsteen
Poision 4:29
Jai Ho 3:46 Jai Ho Pussycat dolls (favoriten förra året så jag har med den i år igen)
My Life Would Suck Without You 3:33 
Born To Run 4:31 Bruce Springsteen (självklart!)
Lady GaGa - Just Dance (Feat Colby O'Donis & Akon) 4:06
Malaguena Salerosa 4:06 Kill Bill Vol. 2 Original Soundtrack (låtsats att jag är the Bride och springer som en tok)
Eye Of The Tiger 4:04 (en klassiker...)
Now Or Never 3:25 High School Musical ( kanske töntig men jag gillar att springa till den...)
Tick Tock 3:06 Melodifestivalen 2009
Britney Spears - Womanizer 3:44

1 kommentar:

Anna sa...

Alltid bra med låttips! Tack, tack!