fredag 18 april 2008

sjuk igen...

Jag har fått feber. Inget roligt, är förbannad på tanten som har skrivbordet brevid mitt som sitter och nyser och hostar rakt ut i luften (åt mitt håll) istället för att vara hemma och sjuk.

Var hos naprapaten i onsdags efter att jag fick ont i höften igen när jag sprang i tisdags. Han sa att det var muskulärt och det verkade som jag var överansträngd. Han knådade och tänjde och det gjorde ont. Det pulserade och värkte hela kvällen i övre delen av skinkan. Jag har fortfarande ont. Men jag hoppas att det gör nytta. Jag får inte springa nu, men jag har ju blivit sjuk så det kan jag ju inte i vilket fall... jag ska tillbaka till naprapaten på måndag, hoppas att det inte gör lika ont då...

vad gör man en solig dag som denna när man är hemma...?!? vill ut!!!

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Bläää.. :P

Krya på dig!!

Anonym sa...

Uscha... Bädda ner dig under ett laaager med filtar på balkongen =)!

Sofy sa...

NÄÄÄJ! (andra gången idag!) Fasen vad illa, både med sjuka och ont.

krya på dig!!!
kram