torsdag 3 april 2008

friskis

Ikväll bar det iväg till Friskis för en tur med dem. Det blev lite fartökningar och sedan en grym backe i 10 minuter!!!! Herregud jag var trött efter att jag sprungit uppför backen en gång....det är typ en pulkabacka och på gräs, den var väldigt brant. Men jag tog det ganska lugnt och till slut hade det gått 10 minuter :) sedan gick resten av passet ganska lätt.

Det känns rätt bra att springa med andra, man blir lite pushad! Jag försöker springa med Friskis en gång i veckan för att få variation till när jag springer själv då jag hellre springer i ungefär samma tempo hela tiden. Har lite svårt att pusha mig själv.

Det var ett jobbigt pass men jag är glad att jag tog mig dit trots att jag inte kände för det innan, men jag kunde ju inte stanna inne hemma när det var så fint väder!!!

1 kommentar:

Felicitas sa...

Härligt jobbat! Jag har också funderat på att springa med Sats, Friskis eller något liknande.. Men det har stannat vid fundering hittills.. ;)