söndag 30 mars 2008

20 K

Det blev ett långpass på 20 Km (2h 7 minuter, nytt rekord!!) i dag. Jag är nöjd. Sprang med mitt nya vätskebälte från Nike, det kändes tungt i början men sen tänkte jag inte på det. Jag drack bara 2 av de 4 flaskorna så jag kanske inte behöver fylla alla nästa gång. Hade även med mig en energi-gel, den var inte god, men jag petade i mig den ändå. Jag tyckte att det var en läskig konsistens och så torr på nåt vis....ja ja huvudsaken att den gav energi :)

Jag fick inte ont i höftböjaren idag vilket jag är mycket glad för!!! Jag skippade att springa 2 extra kilometer som jag hade tänkt, men jag är glad ändå, inte bra att överanstränga sig...

Slutsats: det var en härlig tur i vårluften!!!!!

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Härligt sprungit!!! Och det var minsann ingen dålig tid heller!! :D

Sofy sa...

Lovely! Grym tjej! Du är SÅ duktig!

Puma sa...

duktigt sprunget!!!!!

TheLoonyNail sa...

Alla: Tack!! Det värmer :)