måndag 10 mars 2008

Svettig innebandy

Idag blev det en svettig omgång innebandy, alla var på G och det var superkul. Jag spelar med kompisar och kompisars kompisar...mest för att det är roligt, men idag var det även riktigt jobbigt :)

I går var jag på styrka/spin på Friskis. Spinningen på 35 minuter var verkligen jobbig, nu när jag inte är på spinning så ofta blir det till en ren pina de få gånger jag är där...efter det träffade jag en kompis på gymmet vi rodde + snackade ihop lite sen körde hon styrketräning och jag körde på crossen i väntan på löpbandet (det finns bara 2 löpband på mitt Friskis...) Körde sen 2 km på löpbandet på 10 minuter, intervaller på ca 1 minut sprang jag snabbare, som snabbast blev det 16,5 (är det km/h???). Sen vart det kö till löpbandet och jag fick kliva av...men jag var nöjd med träningen. Känner att jag måste börja löpa mer än vad jag gör, bara 81 dagar kvar till maran!!!!!!
Så imorrn blir det ett pass på morgonen innan jobbet, hoppas att jag hinner med 8 km.

Inga kommentarer: