söndag 23 mars 2008

tillbaka på banan!

Nu är jag helt frisk! Har tagit det lugnt med träningen i veckan, ville inte gå ut för hårt. Men idag blev det ett långpass på 20 km. Det tog 2 h 10 minuter, jag förbrande ca 1272 kalorier :) jag var slut i benen på slutet, fick även lite ont i höftböjaren sista 2 kilometrarna....vet inte vad man kan göra för att undvika det. Lagom till att jag kom hem så var det tydligen en vattenläcka vid grannhuset så det har stängt av vattnet.....ska dra iväg hem till pojkvännen för att duscha där.....fryyyyyser......man vet ju inte hur länge de tänker ha vattnet avstängt... skönt att vara igång med träningen på allvar i alla fall, nu jäklar!!!! :)

3 kommentarer:

Felicitas sa...

HÄRLIGT sprungit!!! :D

Sofy sa...

BRa bra bra bra bra!!!!!
Åh vilken härlig läsning att det var ett så lyckat pass. Duktig tjej!

Slow-Eva sa...

Oj, att spontänganmäla sig till ett marathon... Jag hoppas aldrig jag "råkar" göra det ;)
Lycka till! Det verkar ju som att det kommer gå superbra.