måndag 3 mars 2008

Köplust

Jag vill köpa en liten IPod shuffle, tänker mig att de är smidiga när man springer...
Vet inte riktigt, men det känns konstigt att de inte har någon display....men söta är de!! Jag gillar den röda, extra bra att det stödjer aidssjuka i Afrika.




Update: Jag beställde en på apple´s hemsida i går kväll, där får man även en inskription på baksidan gratis :) Jag valde "Alis volat propriis". Oj såg nu att jag fått mail om att de redan har skickat min shuffle, det skulle ju ta ca 10 dagar....det var snabbt jobbat.

4 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Jag har en rosa och är supernöjd med den! Jag tycker inte att det gör nåt att det inte finns nån display eftersom jag ändå nästan bara har den när jag springer.. Kan verkligen rekommendera den! :)

TheLoonyNail sa...

andréa: Aha då kanske jag ska slå till! :)

Runners-corner sa...

Slå till. Jag köpte en för inte så länge sen och det är nog bland dom bättre "träningsprylar" jag köpt. Har gjort många sega pass betydligt lättare. Såg att dom är billiga nu, strax över 400 kr bara.

Sofy sa...

Mammsen har en, jag brukar låna hennes när jag är i hemstaden och ha den istället för min nano...det är skillnad när man springer, just då kikar man ju ändå inte på någon display. GÅ och köp! :)