söndag 4 maj 2008

Blogger Boot camp!!

Nu är jag hemma efter Blogger Boot-camp! En rolig och inspirerande helg! Jag kom hem med träningsvärk främst i baksida lår och i rumpan samt tyvärr även en jobbig hosta och hes röst. Jag ska försöka ta mig samman och packa upp de blöta träningskläderna....funderar starkt på att gå och lägga mig sen.

Bilder och utförlig info om Boot-campen finns bland annat här, här och här.
Själv är jag för lat för att skriva så mycket,dessutom beskriver dessa tjejer det så mycket bättre än mig! Allt jag har attt säga är att jag vill göra det igen!!! Snart!

Nu är det c-vitaminbombning på gång sen ska jag soova.

6 kommentarer:

Erika sa...

Träningsvärk idag? :)
Tack för helgen!

TheLoonyNail sa...

erika: ja hela rycken och baksida lår känns rejält!!! Men det är skönt.

Anonym sa...

Jag har ont typ överallt! Igår trodde jag att det skulle ordna sig då det inte gjorde ont men ack vad jag bedrog mig! Ska dra igång träniongsveckan med lite backintervaller så nu jäklar :)
Kram och lycka till med träningsveckan!

Puma sa...

Oj då, blev du sjuk på kuppen? Hoppas du kryar på dig!!!!

Anonym sa...

jag letar lite smått efter en rollator här... rackans vad ont det gör! men säger som de andra; sköööönt! Ska dra igång träningsveckan imorgon på tereses morgonspinning. (jopps. vilodag står på dagens schema) Ses nästa boot camp!

Löpning & Livet sa...

Jo träningsvärk har man ju lite :) Mest i ryggen.. Men jag längtar ändå redan till nästa camp! =)