tisdag 27 maj 2008

protein

Jag försöker göra någon slags kolhydrattömning idag. Vad svårt det är att inte äta kolhydrater! Till frukost blev det ett gäng skivor Onsalakorv och goudaost + ett glas juice (kolhydrater …), blev faktiskt inte så hungrig innan lunch som jag brukar bli. :)

Till lunch åt jag räksallad men petade bort pastan och bytte mot en avokado som jag hade med mig. Jag ska jobba hela kvällen så i "matlådan" har jag en avokado, en burk makrill i tomatsås samt ett kokt ägg. Det är svårt att hitta på vad man ska äta…

Ikväll ska jag springa bort de sista kolhydraterna är det tänkt, men jag vet inte om jag hinner, i annat fall får jag ta det i morgon innan jobbet. Sedan är det kolhydratladdning som gäller!!! Jag antar att det blir pasta för hela slanten, det är lättast (och godast).

1 kommentar:

Erika sa...

Vi blev 5 anmälda jättesnabbt igår så det är tyvärr fullt. Men ragga 4 deltagare (kanske någon från boot campet är intresserad?), vore ju jättekul att ses igen!