torsdag 29 maj 2008

Ladda ladda ladda

Jag äter och äter tills jag storknar!!! Pasta, pasta och pasta....med tillbehör såklart, tur att jag gillar pasta i alla fall!!

På lunchen cyklade jag in till stan en snabbis och köpte vit vaselin, jag hoppas att det är den sorten som är bäst mot skavsår?!?

Dagens massage var skön, hon gick igenom hela kroppen :) men bara försiktigt efter som det bara är 2 dagar kvar (!!). Hade egentligen tänkt springa en liten runda idag, men jag tror jag vilar helt i stället, ska ta en promenad till affären och köpa vitt(!!) bröd och djungelvrål istället.

Nu vet ALLA på jobbet att jag ska springa på lördag, hade först inte tänkt säga det till så många....men jag kunde inte hålla tyst. Det blir lite extra press...

5 kommentarer:

Felicitas sa...

Weheej!! LYCKA TILL PÅ LÖRDAG!!!

Löpning & Livet sa...

jag vill också springa! Ltcka till!!

TheLoonyNail sa...

Tack!!! Det kan verkligen behövas :)

Sofy sa...

Extra press är bra och kommer väl till pass på södermälarstrands andra varv... Själv kommer jag stå längs Odengatan och heja och spana efter dig och din rosa tröja!

Stort lycka till och en hel massa "djävlaranamma och bitaihop och kämpa lite till!!!" Kram

Erika sa...

LYCKA TILL IMORRN!