torsdag 1 maj 2008

Femman

Idag bestämande jag mig för att testa springa femman på Rocklunda så snabbt som möjligt. Det gick väl sådär. Jag började med att jogga dit ca 2,2 km sen satte jag fart! Jag fick springa och spotta hela tiden och det kändes inte bra, jag var som en slemfabrik.....kanske för att jag nyligen varit sjuk. Jag lyckades förbättra mig med 2 sekunder sedan sist....vilket var en månad sedan....jag hade hoppats på en bättre tid men jag får skylla på att jag varit sjuk samt att jag inte sprungit så mycket på sistone eftersom jag haft ont i höften. Men idag kändes höften i alla fall bra!!! Jag käkade några russin när jag kom "i mål" sen joggade jag de 2,2 km hem igen....Såhär i efterhand var det ett skönt pass!

Jag är taggad till nästa försök, å SKA jag ha en bättre tid!

Inga kommentarer: