måndag 5 maj 2008

Marathon

Idag kom startbeviset och ett infoblad om maran. Jag blev sjukt taggad och ville sticka ut och springa på en gång!!!
Men....jag har någon slags luftrörsinfektion eller något, min röst låter som en sliskig tants som druckit för mycket vodka i sina dar...samt hostar slem. Så nä det blir ingen löpning idag och kanske inte resten av veckan heller, beroende på hur länge den här förbxxxande infektionen (eller vad det är) tänkte hälsa på. Blir den kvar länge kanske jag blir tvungen att ställa in maran, vilket jag inte vill så jag väljer att tro att den nog är borta om nån dag eller två.
Jag känner mig helt frisk i kroppen (förutom träningsvärken från helgen...) så om jag inte blir frisk snart kommer jag bli såååå rastlös av att inte kunna träna.

Nu ska jag käka en Lakritspuck! Ha de!

Inga kommentarer: